Outfit
Publicerat den

De senaste dagarna har jag ägnat åt att kika på studentklänningar - med resultat! Jag lyckades nämligen hitta en icke enfärgad som föll mig i smaken när jag var inne på tradera och det slutade med att jag klickade hem den (man kunde välja mellan att buda eller köpa direkt). Jag misstänkte dock att hjärtat inte skulle gilla den av den anledningen att det är en väldigt sexig klänning och jag hade som vanligt rätt. Han sade att den inte liknar någonting man har på studenten, utan den är särskilt passande för fest eller när man känner att man vill klä sig utmanande. Det var inte tanken när jag köpte den, utan jag vill ha en klänning som jag känner mig bekväm och snygg i - vilket jag vet att jag skulle göra i den här.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?