Get married instead
Publicerat den

Det ser inte ut som att det blir någon studentbal för min del av den anledningen att biljetterna såldes tre dagar innan utbetalningen av studiemedlet - för den som har studielån. Jag hade ingen som helst lust att behöva låna av någon eftersom det handlar om en relativt stor summa pengar för den som måste vara sparsam. Det känns onödigt att spendera mellan femtonhundra och tvåtusen kronor på någonting som egentligen inte betyder någonting. Det är klart att det kan vara en rolig grej, men studenten måste väl ändå vara viktigare? Jag är överlycklig av bara tanken på att jag skall ta studenten och jag kan därmed prioritera bort balen. Jag får helt enkelt se till att gifta mig - så att jag får bära en vacker klänning.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?