Korp- och företagsidrott
Publicerat den

Den första och andra matchen är härmed avklarad - och det gick bättre än vi hade förväntat oss! Vi inledde den tre dagar långa turneringen med en vinst och avslutade dagen med en förlust. Vi gråter dock inte över det av den anledningen att Klenseratet (som vi hette) aldrig har vunnit en match i korp-/företagsem - om jag förstod det rätt.

Om man skall nämna den individuella prestationen måste jag säga att det märks klart och tydligt att det var ett tag sedan som jag spelade, men att det samtidigt syns att jag i grund och botten är innebandyspelare då koncentrationsförmågan och reflexerna fortfarande sitter i. Jag skulle dock behöva komma igång med träningen i och med att det är en aning ringrostigt, men det är inte aktuellt ännu - i och med att jag vill fokusera på en sak i taget och som det är nu är studierna viktigast.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?