Twice the size
Publicerat den

Jag hade inte en tanke på att någonting kan ha gått snett när jag gjorde illa hälen i fredags - tills jag kontrollerade foten tidigare idag! Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle göra, men av någon anledning tog jag av mig strumpan och det var då som jag upptäckte att både hälen och en stor del av foten var svullen. Det gjorde enligt mig ingenting eftersom jag förväntade/förväntar mig att det skall ge med sig med dagarna, men mina nära och kära uppmanade mig att uppsöka läkare eftersom jag inte hade någon känsel i svullnaden längs fotens långsida (i höjd med fotknölen). Jag ansåg inte att det var nödvändigt, men jag beslutade mig för att kontakta akuten - då jag inte ville att folk skulle vara oroliga för mig samtidigt som jag inte ville riskera att det blev sämre. Jag kopplades dock till sjukvårdsrådgivningen och de sade att det inte är någon fara om jag avvaktar och besöker vårdcentralen under morgondagen. Det blir att stiga upp tidigt med andra ord!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?