They want me in their show
Publicerat den

Jag brukar kontrollera min e-mail regelbundet och när jag gjorde det tidigare under dagen upptäckte jag att Christian Söderqvist från Sveriges radio kontaktat mig angående ett program om spelberoende (han lämnade två stycken telefonnummer och sin e-mailadress, den han hade mailat ifrån och som stod på hemsidan, så det var ingen scam). Han undrade om jag kunde tänka mig att medverka och berätta hur det var att leva med en man som utvecklade sitt intresse för spel till ett beroende, ett missbruk. Jag har inte svarat ännu, utan kommer att fundera på saken och kontakta honom därefter.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?