We've had so much fun
Publicerat den

Den sista och avslutande matchen på årets turnering i korp- och företagsidrott är härmed spelad. Det gick till vår förvåning väldigt bra, men det räckte inte riktigt för att ta hem en seger utan vi rundade av med en förlust. Hur det gick rent resultatmässigt är ingenting som jag vill diskutera eftersom det inte har någon som helst betydelse. Det viktigaste är att man har roligt och det hade vi (iaf jag)!

Jag kan med handen på hjärtat säga att det var länge sedan som jag njöt såhär mycket på innebandyplanen (även om det inte gick som jag hade tänkt mig) och det syntes enligt de på läktaren. Det var t.o.m. så att jag hade min egen hejarklack!
Jag har aldrig sett människorna i hela mitt liv, så självförtroendet fick sig ett lyft.

Det kan hända att jag kommer att medverka under nästa års upplaga, men det förutsätter då att Klenseratet inte lyckas få tag i en målvakt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?