Minneslunden
Publicerat den


Jag har under de senaste dagarna haft funderingar på att besöka minneslunden, men det har inte blivit av på grund av att det har varit väldigt kallt ute samt att det är svårt att smita iväg utan att någon undrar vart man har tagit vägen - syftar då bland annat på lagkamraterna. Jag lyckades dock komma iväg efter sista matchen tack vare att jag skulle påbörja hemresan på centralstationen i Falun - och inte ifrån Smedjebacken/Ludvika.

Det kändes som vanligt bra att vara där, men det var samtidigt svårt att hålla tillbaka tårarna. De började rinna nedför min kind bara några sekunder efter att jag klivit utanför bilen (mamma följde med/skjutsade då hon ville se mig spela) och det slutade med att jag fick torka kinderna eftersom jag inte ville att mamma skulle se att jag var ledsen. Jag är dock väldigt dålig på att dölja saker (särskilt när det gäller Kim), så hon kunde förmodligen se det ändå.

Jag insåg tidigare under dagen att jag endast har besökt minneslunden nio gånger på snart tre och ett halvt år, vilket jag anser vara skandal!
Jag skall försöka komma iväg oftare efter att skolan är klar. Det har varit svårt att avvara tid och pengar som student eftersom man måste ta tillvara på den/det, men efter sommaren skall det bli ändring!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?