Micke är bäst
Publicerat den

Det händer regelbundet att jag halkar efter med uppdateringen (pga. att jag har viktigare saker att göra samt/eller att jag inte har någon lust) och när det väl händer brukar jag skapa en handskriven lista där jag antecknar datum, rubrik och innehåll så att man inte glömmer någonting - jag älskar trots allt att blogga.

När jag under dagen skulle kontrollera listan och eventuellt uppdatera den såg jag att hjärtat skrivit att han tyckte att jag skulle publicera ett inlägg där jag skriver att han är bäst, så här kommer det:"Micke är bäst!". Jag bjuder på en bild också.  Han är så vacker, mitt hjärta.

Jag måste bara säga att han gör mig så lycklig - även om jag emellanåt kan vara en aning nere eller rent av deprimerad. Det är dock inte han som är orsaken till det, utan jag påverkas något enormt av studierna. Det känns nämligen som att man måste viga majoriteten av sitt liv åt att prestera, vilket leder till prestationsångest och, om man har otur, spruckna förhållanden (om man prioriterar fel). Han är då underbar som påminner mig om att det snart är över och att vi då kan påbörja det liv som vi drömmer om. Det är någonting som jag ser fram emot - väldigt mycket!

Jag älskar dig, Mikael. Du skulle bara veta.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?