Here I come!
Publicerat den

Jag måste ha varit väldigt trött när jag gick och lade mig under gårdagen. Jag lyckades nämligen ställa in väckarklockan på helt fel tid - och det var ingen liten marginal heller! Det var tänkt att jag skulle kliva upp runt kl.10, men av någon anledning hade jag fått för mig att det var då jag skulle åka. Det innebär att jag har varit vaken en stund (cirka tre timmar), men det gör ingenting eftersom det betyder att jag inte behöver stressa - utan jag kan i lugn och ro göra mig i ordning innan det är dags att bege sig mot stationen. Jag kommer att ta direkttåget mot falun på grund av att det är billigare samt att det är bekvämare att inte behöva byta trehundra gånger innan man är framme. Denna gång lämnas Malte hemma. Han har dock utrustats med två stycken vattenskålar, en vattenflaska, en matskåll full i mat och det som var kvar i höpåsen. Han skall kunna klara sig på det i två dagar utan problem.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?