Godmother
Publicerat den

Ni kan förmodligen gissa er till vad detta inlägg skall handla om enbart genom att studera rubriken, men jag väljer att kortfattat berätta vad som hände i eftermiddags: Det var nämligen så att min goda vän Madelen ringde och frågade om jag ville bli gudmor till Nelly - hennes yngsta dotter. Jag tvekade inte en sekund eftersom jag älskar henne och hennes familj, utan jag tackade artigt ja.  Jag har enda sedan vi lärde känna varandra (-07) sagt att hon skall bli gudmor till mina barn och hon säger nu att hon längtar efter en mindre version av mig som hon kan skämma bort. Det återstår att se när det blir.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?