Valentines day
Publicerat den


Det här med alla hjärtans dag är väldigt komplicerat, enligt mig, eftersom man inte vill planera någonting som verkar klyschigt. Det är vanligt att man ger sin partner blommor och choklad, men i och med att jag inte vill vara som alla andra skall det till någonting mer - någonting alldeles extra. Jag hade dock inte möjlighet att klämma till med någonting stort (middag och efterrätt) eftersom ekonomin inte samtyckte. Det fick räcka med en bukett rosor, en chokladask, ett häfte med kärlekscheckar, en förpackning med geléhjärtan, en påse geléhjärtan, tre stycken chokladbitar med texten love, en chokladbit med texten en sötsak till min go'bit, ett doftljus (jordgubb) och en förpackning med godisstänger - med texten me and you, the perfect two. Hjärtat blev positivt överraskad och tackade för presenterna (eller vad man skall kalla det), så det gjorde ingenting att det inte gick som planerat. Kan passa på att nämna att jag fick en hjärtformad muffins med chokladtopping och kokos- samt hallonfyllning av min älskade.  Den var både gullig och välsmaklig.

Glad alla hjärtans dag på er!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?