Presentkort hos APHfOTO
Publicerat den

Jag hittade en intressant facebook-sida, tillhörande en duktig fotograf, tack vare en bekant. Jag gillade sidan av den anledningen att jag tyckte att det kunde vara en bra inspirationskälla till mitt fotograferande och det visade sig att jag, genom att göra det, medverkade i en tävling om ett presentkort á 1000:-. Vem tror Ni inte vann?! Jag blev chockad och positivt överraskad när hon publicerade en bild med mitt namn på. Det bästa är att presentkortet är giltigt i 1 år så jag behöver inte känna någon press med att använda det ännu, utan jag kan spara det till ett särskilt tillfälle.  





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?