Om en månad...
Publicerat den

Om exakt en månad har jag och Mikael varit tillsammans i 1 år  Han börjar bli nervös av den anledningen att han aldrig har haft ett förhållande som har varat länge än så medan jag har haft två längre förhållande innan honom (ett på 19 månader och ett på 29 månader). Han undrar vad som händer sen... Jag har försökt att förklara för honom att kärleken kommer att växa sig starkare och att vi kommer att känna en annan sorts trygghet till varandra. Han verkar inte förstå vad jag menar, men det kommer han att göra så småningom 
 
Vi planerar inte att göra någonting särskilt på vår årsdag, inte ännu i alla fall. Jag skulle vilja äta på restaurang eller laga smarrig middag hemma, med godis och film som avslutning. Jag tror att det blir bra oavsett vad vi gör 
 






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?