Nyårslöften
Publicerat den

Jag är inte den som brukar avlägga några nyårslöften, men i år tänkte jag att jag skulle göra det. Jag skall:

Träna mer

- Gå ner i vikt

- Sluta peta sår i näsan

- Fotografera mer

- Skaffa ett jobb eller börja studera

- Inte halka efter i bloggen mer (börjar gälla när jag är i fas)


Har Ni avlagt några nyårslöften?




Elina

Jag tror inte på nyårslöften tyvärr, men jag är lite anti sånt där. Tycker inte man behöver speciella dagar (typ alla hjärtans dag är helt värdelöst :P), utan vill man ändra nåt spelar det väl liksom ingen roll om det är mitt i sommarn eller på nyårsafton. Men lycka till med dina! :)



URL: http://elinahedin.blogg.se


Anonym

Sluta peta sår i näsan????

Svar: Jag ogillar när jag har snor i näsan på morgonen (kan ibland få svårt att andas med stängd mun av det) och då försöker jag peta bort det, men det slutar alltid med att jag pillar så hårt/mycket att jag till slut börjar blöda och får sår... För ett tag sedan hade jag ett sår i över 6 månader som jag pillade sönder hela tiden. Det fick aldrig läka riktigt.
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?