Yellow baby bunny
Publicerat den


 
Det blir ingen grå kaninunge av den anledningen att säljaren slutade svara på mina mail... Jag har försökt att komma i kontakt med henne och förklara att jag inte längre är intresserad, men det har inte gett några resultat. Hon kan inte ha varit seriös för fem öre. Det skall inte behöva ta nästan en vecka innan man får svar från någon som annars är väldigt snabb!

Jag har numera tingat en viltgul wienertecknad vädur (korsning) av en uppfödare i Gävle. Hon heter Nonjans Shark Tale och är idag två veckor gammal. Hon är leveransklar i början av oktober och kommer fr.o.m dagen vi får hem henne att heta Millie Jag håller på att längta ihjäl mig efter henne! Det skall bli så himla roligt att se hur Malte reagerar när han får träffa henne (under uppsikt såklart med tanke på att han inte är kastrerad ännu). Han älskade katterna jag hade i fjol, så jag hoppas att han kommer att vara lika förtjust i Millie. Skulle de mot all förmodan inte gilla varandra är det inte hela världen med tanke på att de skall bo i separata burar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?