What are you doing?!
Publicerat den

Vad i helvete håller blogg.se på med?! Jag blir vansinnig på alla problem som har kommit med det nya verktyget och de senaste uppdateringarna. Jag har varit i kontakt med supporten halva dagen av den anledningen att kommentarsfunktionen där jag kan svara på era kommentarer helt plötsligt ändrade färg! Mina svar gick från att vara svarta till att vara vita (texten syntes därmed inte) och jag kunde inte ändra tillbaka det, utan fick lov att fråga supporten hur man gör.
 
Om de skall göra ändringar i verktyget kan det vara en fördel att se till att inte bloggarna förstörs eller påverkas negativt! Jag har sett andra bloggar som har haft problem - dock med andra funktioner (t.ex. att inläggen har hamnat i sidomenyn. Jag hade så ett tag, men löste det genom att uppdatera stilmallen femhundra gånger). Jag har fått ordning på det mesta nu, men jag var nästan tvungen att vara otrevlig innan jag kunde få hjälp. Herregud... 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?