What a catch
Publicerat den

Varför skall det vara så lätt att hitta saker som man vill ha när man inte har råd? Jag har hittat en annons på Blocket med möbler som skulle passa utmärkt i vårat kommande sovrum. Jag vill till exempel ha en större säng på grund av att hjärtat är duktig på att knuffa in mig i väggen när vi sover och nu är det någon som säljer en stor dubbelsäng (stomme och madrasser) med tillhörande sängbord och en byrå för 300:-. Hur billigt är inte det på en skala?! Jag skall se om jag inte kan övertala hjärtat. Han tycker att vi skall vänta och se om vi kan hitta någonting billigare. Det tvivlar jag på.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?