Wedding pictures
Publicerat den

Kan Ni gissa vad jag skall göra i början av oktober? Jag skall agera bröllopfotograf i Örebro stadshus när min syster och fästmannen hennes gifter sig! Jag ser det som en ära, men jag är något nervös med tanke på att jag inte är särskilt duktig ännu. Jag börjar komma in i det här med vinklar, men jag kan ingenting om inställningar och jag blir inte klok på alla hemsidor som beskriver hur man skall pilla med kameran. Nej! Nu blir det att läsa igenom mina fototidningar, googla på internet (videos är lättare att förstå) och öva. Det kommer säkert sluta med att jag måste be Ninni om hjälp, men det tror jag inte att hon har någonting emot Det skall bli spännande iallafall!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?