Recension Pantene Pro-V
Publicerat den

Kommer Ni ihåg Buzzadorpaketet med hårvårdsprodukter som jag skulle få hem? Jag har idag provat schampo och balsam för normalt-tjockt hår (de gröna flaskorna) och jag är hur nöjd som helst!  Jag brukar annars använda Head&Shoulder p.g.a. min känsliga hårbotten, men håret blir väldigt tovigt (jag måste borsta igenom det femhundra gånger per dag) och det ser väldigt torrt fast man inte har blåst eller plattat det. Pantene Pro-V tar dock hand om det på ett kick! Nu är håret skinande, silkeslent och tovorna är som bortblåsta. Jag måste tvätta håret varannan dag med Head&Shoulders för att det skall se fräscht ut, men med Pantene kan det gå nästan fem dagar! Jag säger inte att jag kommer att vänta längre mellan gångerna bara för att jag har ett bättre schampo, men nu behöver jag inte känna att jag måste tvätta det varannan dag för att jag skall våga kliva utanför dörren 
 
Jag kan i alla fall rekommendera Pantene Pro-V. Jättebra produkter!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?