Put your ass down
Publicerat den

 
På måndag kommer det bli tomt i vardagsrummet av den anledningen att vi inte kommer ha någon soffa! Jag måste sälja min på grund av att vi skall hämta en soffgrupp, bestående av en 3-sits och en 2-sits, nästa fredag. Jag hittade dem i en annons på Blocket i söndags och ikväll, tack vare ett återbud och uteblivna svar, har vi varit och kollat på dem (jag var den tredje att kontakta säljaren och var näst på tur). De var väldigt fräscha och väldigt bekväma, men klädslarna skulle behöva tvättas innan vi använder dem. De kommer att passa perfekt in i vårat ljusa vardagsrum iallafall! Ett stort plus till att de är vita. Jag älskar vit inredning  En nackdel med att de inte är mörka är att vi inte kan sitta och äta i vardagsrummet. Det händer att vi gör det, men vi har kommit överens om att vi skall sluta med det. Det spelar ingen roll att klädseln är avtagbar och tvättbar. Jag vill inte behöva kasta in den i tvättmaskinen var och varannan dag på grund av att man har spillt någonting... När vår ekonomiska situation har blivit bättre (jag säljer min soffa för att kunna ha råd med de här!) skall vi köpa en extra klädsel, för säkerhets skull. De är dock svindyra! 

Det har varit stort intresse av min divansoffa. En av de första som kontaktade mig har varit här ikväll och kollat på den. 
Han gillar den och vill absolut ha den. Han insisterade till och med på att betala en slant i handpenning för att försäkra sig om att vi inte säljer den till någon annan. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?