Pantene Pro-V
Publicerat den

Jag har blivit uttagen till Buzzadors Pantene Pro V-kampanj. Jag kommer att få hem två stycken buzzadorpaket - ett med produkter som jag skall prova själv och ett med produkter som andra skall prova. Det gick åt skogen med den senaste kampanjen då jag nästan fick tvinga på bekanta produkten (balsam från Dove, tror jag att det var). Jag hoppas att det kommer att gå bättre den här gången. Jag tycker iallafall att det skall bli spännande att prova produkterna som följer med mitt paket - särskilt den värmeskyddande sprayen! 
 
Någon som vill prova ett schampo? 



Johanna

Jag vill gärna prova :)

Svar: Jag kan svänga förbi med ett schampo så snart vi har flyttat! :) Vilket vill du prova?
Louise Hedblom



URL: http://bjornberg.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?