Not enough interest
Publicerat den

Jag fick ett brev från vuxenutbildningscentrum här i Västerås idag som sade:"Ej start av utbildning till Butikssäljare på Eductus 24 september 2012. För att våra samordnare ska kunna starta behövs ett visst antal studerande vid varje kursstart. Tyvärr har de inte blivit tillräckligt många i den utbildning du sökt. Om du önskar kan du lämna in en ny ansökan till nästa preliminära start. Om du ej är folkbokförd i Västerås måste du lämna din ansökan till din hemkommun. Nästa startdatum är inte fastställt ännu".
 
Jag förstod att det inte skulle bli någonting, men jag var helt säker på att det berodde på att vi skall flytta... men icke. Jag skall iallafall söka till samma utbildning i Falun så snart jag har ett intyg på att jag är arbetslös.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?