Jag hade fel
Publicerat den

Jag hade fel när jag sade att jag hade ägglossning igår kväll. Jag har det idag! Jag använde ett ägglossningstest kl.11:37 och det skrek positivt om det. Det var mycket starkare än gårdagens test och det var inget snack om saken. Vi hade sex igår eftermiddag och igår natt, precis innan vi gick och lade oss. Jag gick aldrig på toaletten efteråt utan jag lät spermierna vara kvar i slidan till nu på morgonen. Jag vet att man inte behöver göra så, men allt vi har gjort hittills har inte fungerat så det skadade inte att prova. Nu är frågan om vi skall vänta med sex till att ägglossningen är över eller om vi skall fortsätta. Jag skulle gärna ha sex idag, för säkerhets skull. Jag vet dock inte om Mikael orkar det.
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?