How clean is your house?
Publicerat den

Jag ber om ursäkt över att jag bara pratar om saker som har med flytten och den kommande lägenheten att göra, men jag har tyvärr ingenting annat som jag vill dela med mig av i dagsläget. Jag vill vara hundra procent fokuserad på alla förberedelser och alla saker som måste göras efter att vi är klara med flytten: packa, städa lägenheten och förrådet, komma överens med mina föräldrar om vilken tid de skall vara här i Västerås den 31/8 (vi måste vara ute senast kl.16:30 om vi skall hinna lämna in nycklarna hos Kvarnvreten), göra en adressändring hos elbolaget och teckna ett nytt abonnemang hos ComHem. Jag är kund hos dem idag, men jag kan inte flytta med mina tjänster på grund av att det är fiber i lägenheten och jag vill inte ansluta till stadsnätet. Jag blir inte klok på alla valmöjligheter som kommer med det och startavgiften är enorm! Det kommer att bli dyrare med fiber i jämförelse med nu av den anledningen att det inte finns någon basutbud i lägenheten (vill vi ha tv-kanaler måste vi betala för det), men det är det värt. 
 
Det var inte tänkt att jag skulle prata om stadsnät vs. ComHem, utan jag ville egentligen bara säga att det idag är tre och en halv vecka kvar innan det är dags att börja städa. Det här blir åttonde gången som jag flyttar, men första gången som jag måste städa. Jag är rädd för att vi skall glömma någonting, men det finns som tur är en checklista på Kvarnvretens hemsida med saker som man måste komma ihåg. Jag skall skriva en egen checklista över ställen som man kanske inte tänker på. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?