Städning i full gång
Publicerat den

Då var vi igång med städningen! Jag gillar inte att behöva göra saker i sista minuten och vi har av den anledningen börjat städa redan nu. Mikael har skurat taken (det står i checklistan för avflyttning att man skall göra det) medan jag har torkat ut- och insidan av skåpen/garderoberna, torkat lister, torkat kaklet i köket och tvättat fönster. Jag fick dock hjälp med det sistnämnda då Mikael var rädd för att jag skulle ramla med tanke på att jag måste stå på en stol för att komma åt överallt. Han är gullig, han Det som är kvar nu är att dammsuga och skura golven, tömma och frosta av frysen, rengöra spisen, torka kylskåpet och torka utsidan av skåpen en gång till - annars är vi klara! 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?