Ebba 1.0
Publicerat den

 
Jag måste bara börja med att säga att jag har haft jätteroligt idag! Emma har varit här på besök med sin dotter Ebba. Jag var säker på att hon skulle vara blyg med tanke på att det var första gången som vi träffades, men det gick hur bra som helst! Hon sken som en sol när hon fick syn på mig (jag mötte de längre ner på gatan) och vi hann inte mer än att komma in i lägenheten innan hon signalerade att hon ville upp i min famn  Hon fick hälsa på Malte, hjälpa till att sopa vardagsrumsgolvet (sågspån), snurra i datorstolen, spela datorspel och kramas med min rosa gris också innan vi gick till Djäkneberget. Jag tänkte att det kunde vara roligare att leka i lekparken och njuta av det vackra vädret än att sitta i lägenheten. Det blev dock inget lekande på grund av att gungorna var ockuperade, men Ebba verkade inte särskilt intresserad iallafall. Hon ville hellre hålla mig i händerna och leka med mina skor. Jag passade på att fotografera henne också (som Ni ser). Jag är sjukt nöjd! Hon är så söt  
 
Tack för idag, tjejer. Det här måste vi göra om 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?