Boxes in line
Publicerat den

Nu har vi äntligen kommit igång med flyttpackningen. Det är några veckor kvar innan vi skall flytta, men jag ogillar att vara ute i sista minuten och jag har av den anledningen börjat packa ned det som går i lådor (som står i vardagsrummet i väntan på att bli uppackade i nya lägenheten). Jag skall se över alla småsaker i dagarna och packa ned det som går och skänka/sälja det som vi känner att vi inte vill ha eller som vi inte behöver. Jag har en hel hög med saker som jag skulle vilja bli av med redan nu; en tjock-tv med inbyggd dvd-spelare, kokböcker med LCHF- och GI-recept, playstation 2-spel, scrapbook-material, tonårsböcker (från bokklubben som jag var med i för nästan tio år sedan), VHS-filmer och kramdjur. Myrorna här i Västerås kommer att få de tre sistnämnda om ingen annan vill ha det...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?