A good night's sleep
Publicerat den


Jag fick som jag ville till slut! Det krävdes dock en del övertalning innan han gav med sig, men nu står madrasserna och sängstommen (isärskruvad) på balkongen, sängborden i hallen och byrån i vardagsrummet. Jag måste bara säga att jag älskar sängen! Jag tycker att den är så vacker och det skall bli spännande att sova i den om tre veckor  Den hade varit ännu vackrare i vitt, men jag orkar inte hålla på att måla om varenda möbel. Det räcker med köksstolarna och köpmansdisken... 
 
Jag är supernöjd med köpen, men hjärtat är något skeptisk. Jag tror dock att han kommer att gilla sakerna senare  Btw, syns det att sängen är 10 år gammal?



Annapanna

Så din Karl tror att ni kommer hitta säng-madrasser-sängbord för mindre än 300? Bra verklighetsuppfattning

Svar: Ja, han trodde ju det... Det var därför jag fick lov att övertala om honom. Det blir inte bättre än såhär.
Louise Hedblom



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?