Operation fettknöl
Publicerat den

Besöket på vårdcentralen gick bättre än jag hade förväntat mig. Jag var övertygad om att läkaren endast skulle känna på knölen och säga att den inte är farlig, men hon kände på den och kontrollerade så att det inte var en vätskeansamling - genom att sticka en nål i den. Det kom dock ingenting och hon chansade på att det är en fettknöl som fortfarande är i ett förstadie eftersom den är väldigt mjuk. Hon sade att man kan operera bort den, men att jag kommer att få ett väldigt fult ärr (jag fick en leverfläck borttagen för två år sedan och det ärret är allt annat än vackert....). Vi kom överens om att jag skall avvakta och se hur det artar sig. Skulle det vara så att knölen blir besvärlig kommer den att tas bort.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?