Dress me up
Publicerat den

Vad roligt det är att göra saker tillsammans Hjärtat föreslog att vi skulle ta en sväng på Erikslund idag igen eftersom han behövde lämna tillbaka ett par hörlurar som inte ville samarbeta samt att han var sugen på att använda rabattkupongen på Great Burger. Det sistnämnda blev dock inte av på grund av att deras hamburgare såg allmänt äckliga ut. Jag är en sådan som vägrar äta om det inte ser aptitretligt ut...

Jag har handlat som en galning på Tradera den senaste veckan och skall man se över min garderob är jag egentligen inte i behov av mer kläder (det skulle vara ett eller två par leggnings och något enstaka linne), men jag kunde inte motstå en klänning från Carlings. Hjärtat säger att jag borde använda mer färg och vad är inte passande om en vit klänning med blåa blommor och gröna blad? Den är jättesöt, men jag skulle behöva ett par vita leggings till den eftersom den är relativt kort
Jag får bege mig ut på leggingsjakt, helt enkelt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?