Första hjälpen för barn
Publicerat den

Det blev efter många om och men en shoppingrunda på Erikslund. Hjärtat tyckte först att det var onödigt att åka dit eftersom vi inte var i behov av någonting annat än småsaker i matväg, men när jag förklarade att jag ville göra någonting med honom avslutade han det han gjorde och tog på sig skorna Han sade att vi kunde använda rabattkupongerna och det gjorde vi. Hjärtat använde en på Stadium som gav honom 20% rabatt på valfri vara. Han fick med sig tre stycken kortärmade tröjor hem: en vit med svart tryck, en blå med svart tryck samt en som var vit/röd/blårandig. Han var egentligen intresserad av samma modell, men i andra färger. Jag sade dock att han skulle passa bättre i mer dova färger (den första tröjan han hade kikat på var vit, grå och skrikgrön) och han valde att lyssna till det. Han verkade väldigt nöjd i slutändan, så ingen skada skedd. Man får skylla sig själv om man ber om smakråd. Han är riktigt fin i tröjorna iaf

Jag var i början av shoppingrundan intresserad av att hitta någonting färgglatt på Cubus, men det slutade med att jag använde en rabattkupong på Bokia. Jag kikade först på böcker som handlade om bakning, men det var ingen som stack ut riktigt så det blev en
bok om första hjälpen för barn. Den innehåller information om behandling av olika sjukdomar, hjärt- och lungräddning, vad man som förälder skall tänka på, säkerhet i hemmet osv. Jag kan rekommendera den!

Det här rabatthäftet som jag pratar om delades ut till de som handlade på CityGross i veckan. Det kan hända att det har delats ut längre och i fler butiker, men vi fick vårat för några dagar sedan. Häftet innehåller rabatter på butiker som Cubus, Dressman, Polarn o. Pyret, Esprit, DinSko, Kappahl, Stadium, Intersport, Hemtex m.fl. Vi lyckades dock inte hitta någonting som var användbart eller i vår smak (mer än kläderna och boken), så vi kilade iväg till CityGross och handlade innan det var dags att bege sig hemåt. Shoppingrundan varade i cirka en timme och fyrtiofem minuter. Det var trevligt
Jag älskar att göra saker tillsammans med Mikael





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?