Jag skulle behöva lite motivation
Publicerat den

Jag har blivit väldigt duktig på att lyfta telefonen och sjukanmäla mig så fort jag känner att jag inte vill gå till skolan. Jag har inte varit sjuk en enda gång sedan jag började i Västerås utan de gånger som jag har varit hemma har antingen berott på depression, dålig sömn eller brist på motivation. De två sistnämnda är inga giltiga anledningar, men det är svårt att koncentrera sig när man inte känner någon glädje eller när man har sovit dåligt. Det är endast åtta skolveckor kvar och det borde jag orka med. Jag måste bara hitta motivationen, inte komma med bortförklaringar och öka min närvaro. Det är inte roligt att vara hemma - även om det ibland är nödvändigt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?