Sommar, sommar och sol
Publicerat den

Gud, vad varmt det är ute! Jag började praktiskt taget svettas när jag var på ica för att posta två stycken paket. Det stod i tidningen att det kunde bli uppåt 17°C och det måste det nästan ha varit. Jag ångrar såhär i efterhand att jag tog jacka, men det var mulet ute så det kändes som att det var lika bra att ta en vattentät jacka ifall det skulle börja regna. Man vet aldrig med vädret. Ena dagen snöar det, andra dagen är det strålande solsken...

Det ligger ett dagis i samma byggnad som ica och när jag gick förbi på vägen hem sade två stycken pojkar hej. Hur gamla kan de ha varit? Någonstans runt 4-5 år, skulle jag tippa på. Det såg ut som att den ena vinkade, så jag hälsade artigt tillbaka och gick hem med ett leende på läpparna. Barn är bra för gulliga.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?