Chocolate and strawberries
Publicerat den

Jag ville överraska hjärtat med chokladdoppade jordgubbar i eftermiddags eftersom han skall arbeta väldigt hårt den här veckan (kliva upp en timme tidigare och komma hem en timme senare). Han blev förvånad när han öppnade kylskåpet och såg tallriken med arrangemanget. Han slängde ett öga på mig och frågade varför jag hade ordnat någonting sådant. Jag svarade att jag ville vara romantisk och han harklade då ur sig: är det inte meningen att man skall göra det tillsammans då? Det kändes som a slap in the face - som om det inte var romantiskt på grund av att han inte fick vara med och kladda. Han verkade dock uppskatta det och sade att det var gott, vilket var huvudsaken.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?