Like a child
Publicerat den


Hjärtat kom som sagt och mötte mig på vägen hem från skolan. Han hade sådan timeing att vi sprang in i varandra när vi hade kommit halvvägs. Jag trodde att vi skulle gå raka vägen hem, men det visade sig att han ville att vi skulle ta en vända på stan. Han behövde bland annat svänga förbi Forex bank för att växla in euro som han hade fått av en kompis som tack för skjutsen samtidigt som han ville kika på inredning till kommande boende (vi planerar att säga upp lägenheten och ta någonting större inom kort). Vi hittade fina saker på Hemtex, Moderna Hem, Gallerix och blomsterbutiken i Punkt (lade aldrig butikens namn på minnet). Hjärtat var gullig och köpte en jättemjuk filt till mig när vi var inne på Moderna Hem. Han har en likadan hemma och ville att vi skulle ha en varsin så jag fick en i samma modell, men i en annan färg. Tack


Vi passade på att svänga förbi Zetterlunds (som är en leksaksbutik) eftersom vi ändå var i krokarna. Vi hittade tonvis med gulliga saker som vi skulle vilja köpa om vi får barn tillsammans. Jag fastnade bland annat för en bok med bilder på hundra stycken olika djur. Det var alltifrån husdjur till exotiska djur. Den kostade endast femtio kronor, så jag funderar på att införskaffa en sådan.

Jag blir nästintill lycklig när jag ser eller befinner mig i en leksaksbutik och jag tror att det beror på att jag förknippar alla leksaker med någonting som jag älskar: barn.



Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Gud vilken mysig blogg jag hittade :)

Själv skriver jag om min dröm att bli mamma, kram på dig :)



URL: http://lillaelins.blogg.se/


LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Det finns människor till allt :( Blev själv våldtagen förra sommaren men träffade tom som var en barndomsvän som fanns där för mig och nu är vi tillsammans <3



URL: http://lillaelins.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?