Inget analyserande
Publicerat den

Jag har varit jätteduktig de senaste veckorna! Jag har inte analyserat kroppens olika signaler eller försökt att hitta symptom som kan tyda på en graviditet. Det är klart att jag har lagt märke till några saker, men jag har inte reflekterat särskilt mycket över det utan haft den inställningen att det är ett tecken på att mensen kan vara påväg. Den är trots allt beräknad om 4-8 dagar, så det är inte helt omöjligt att det är det som jag halvt om halvt känner av. Det återstår att se, men varken jag eller Mikael tror att jag är gravid. Skulle mensen komma börjar vi som sagt försöka på allvar och verkligen gå in för det.


Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?