Chicken bunny candy
Publicerat den

Glad påsk på er!

Vi har idag haft besök av mina föräldrar, min lillebror och hans kompis Casper - som kommer härifrån, men som numera bor i Smedjebacken. Det var bestämt att vi skulle ses och äta middag tillsammans, vilket vi också gjorde. De hade med sig potatis, köttbullar, prinskorv, skinka, lax, sill och rödbetssallad medan vi hade godis och påskmust. Jag åt i princip ingenting, men jag lyckades ändå bli mätt som en gris. Det känns som att jag inte behöver äta någonting den kommande veckan. Jag fyllde på förrådet idag.


Vi brukar inte sitta ner och prata när mina föräldrar är här (vi gör det aldrig, rättare sagt!), men det gjorde vi idag. Det kändes behövligt och jobbigt på samma gång, vilket de säkerligen förstod/förstår med tanke på att det har varit tufft i skolan de senaste åren. Det var i alla fall trevligt att ha de på besök.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?