Where's my baby?
Publicerat den

Grattis på födelsedagen, syrran Det är svårt att tänka sig att det idag är fyra år sedan som jag blev gravid. Vem hade kunnat ana att det skulle bli på din 20-årsdag? Vem hade kunnat ana att jag kunde ha blivit mamma en vecka innan min födelsedag om situationen hade varit annorlunda? Jag skulle så gärna vilja veta vem du var och vem du hade kunnat bli, men det är ingen idé att fundera över det eftersom sorgearbetet inte blir lättare. Jag kommer dock aldrig sluta att besöka minneslunden. Det spelar ingen roll hur jobbigt det känns när man är där samt hur många tårar som rinner längs min kind - jag kommer aldrig att överge dig.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?