Dagens roliga
Publicerat den

Jag ligger i sängen och pluggar när det plötsligt ringer på dörren. Jag sätter laptopen åt sidan, går mot dörren, kikar vem det är och öppnar. Det visade sig att det vara en kvinna från hemtjänsten som olyckligtvis hade ringt på fel dörr. Hon skulle en våning upp! Jag sade att det inte gjorde någonting och lade mig tillrätta i sängen igen. Några minuter senare ringer telefonen. Jag kände inte igen numret och hoppades på att det gällde ett av de jobb som jag har sökt, men när jag svarade visade det sig att det var en karl som ringde fel.

Två gånger på en dag - inom loppet av några minuter. What are the odds?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?