Chokladprovning
Publicerat den

Det kommer att bli en hektiskt dag imorgon av den anledningen att vi skall på chokladprovning i Stockholm. Hjärtat kommer att gå hem en timme tidigare från jobbet eftersom han vill hinna duscha och byta kläder innan det är dags att bege sig - jag planerar att göra det innan skolan på grund av att jag inte vet hur långt tid jag har på mig efter att jag har kommit hem. Chokladprovningen börjar kl.19 och vi skulle rent logiskt kunna åka två timmar innan (det är en och en halv timmes resväg), men det är lika bra att vara ute i god tid eftersom vi inte vet exakt vart i Stockholm vi skall så vi åker redan kl.16. Vi vet vad butiken heter, vilken adress den ligger på och vilken tunnelbanestation som är närmast. Vi borde kunna hitta genom den informationen och skulle vi mot all förmodan inte göra det har vi båda GPS på telefonerna.


Nej, nu ser vi fram emot morgondagen!
Det skall bli mysigt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?