You won't be able to talk to me for a while
Publicerat den

Vi har i dagarna konstaterat att det inte är nödvändigt att använda facebook eftersom man kan publicera bilder och spela på andra communities/hemsidor samtidigt som man kan upprätthålla kontakten med nära och kära på andra sätt - till exempel genom att ringa varandra! Jag kommer med största sannolikhet att inaktivera min profil efter studenten, men i och med att jag är administratör i en grupp som har med skolan att göra kan jag inte göra det idag - som jag tänkte göra. Jag har meddelat mina vänner att de kan kontakta mig antingen i bloggen, på msn eller per telefon i fortsättningen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?