All by myself
Publicerat den



Jag kommer att vara ensam hemma i helgen av den anledningen att hjärtat skall till Halmstad för att hämta sina sommardäck samt hjälpa en av sina kompisar att flytta. Jag hade gärna följt med, men vi kom överens om att det får bli en annan gång eftersom det inte är säkert att det finns plats i bilen samtidigt som jag måste plugga. Vi har cirka fem veckor på oss att bli klara med alla uppgifter (den sista delas ut nästa vecka) och jag som inte är i fas behöver arbeta extra hårt. Det kommer att bli kämpigt, men jag skall försöka så gott jag kan. Jag kommer börja med att sitta uppe sent i helgen och arbeta med de stora sakerna - eftersom det är de som kommer att ta längst tid.

Gud, vad jag kommer att sakna mitt hjärta!
Det är tur att han bara är borta över helgen.



Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design

Fina ni är tsm :))



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?