I'm not dead. Yet....
Publicerat den

Tänkte bara meddela att jag lever, men att det inte händer någonting som är värt att nämna.



Amanda

Hej.. har också levt i ett förhållande med mycket våld, fysisk som psykisk.

De mesta var dåligt ja, men vi hade bra stunder och han kunde vara helt underbar ibland..



Undra bara om du precis efter att du lyckats bryta dig fri från R kunde sakna honom?

Jag känner mig så korkad och misslyckad för att jag kan sakna mitt ex. Kan sakna de bra stunderna vi hade, det kändes verkligen som att de skulle vara vi. 'Men efter att han misshandlade mig med våran son i min famn så vet jag hu vilken idiot han är.. men hur kan jag då längta tillbaka till honom?



Döm mig inte för att jag skaffade barn med honom. De är lite mer komplicerat än vad jag orkar beskriva här.



URL: http://amandaochharrysliv.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?