Jackasses!
Publicerat den

Ringde till Nikons serviceavdelning för inte så länge sedan och mannen som jag kom i kontakt med sade att de endast har kontrollerat kamerans funktioner (skärpa, bildkvalitet osv.) eftersom MediaMarkt aldrig uppgav att den tappats i golvet. Om de bara hade fått den informationen så hade de gjort en mer djupgående kontrollering och åtgärdat displayfelet. Det hade dock kostat mig ett par hundra (vilket var anledningen till att MediaMarkt inte sade någonting), men det är ingenting i jämförelse med vad kameran faktiskt kostade. Ett par hundralappar hit och dit är inte hela världen. Hade utan tvekan kunnat betala det.

Det sades att det inte borde vara några problem att använda den och skulle det mot förmodan uppstå problem längre fram tas det på drulleförsäkringen. Garantin gäller tydligen inte efter att man tappat den. Det innebär att jag har kastat 899:- i sjön.

Hoppas för allt i världen att kameran håller sig hel eftersom den kostade en halv förmögenhet. Har ingen som helst lust att behöva köpa en ny.



Sara H

Täcknade du inte försäkring på kameran? Det är en väldigt dålig försäkring om du inte får kameran fixad!



Usch mycket dålig stil tycker jag att dom verkar ha!



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?