It feels like home ?
Publicerat den

Efter en veckans tid känns det som att man börjar komma till ro i lägenheten. Det är visserligen obeskrivligt tomt och tråkigt, men det kan samtidigt vara nyttigt av den anledningen att jag kan ägna mig så mycket tid som möjligt till mina studier. Motivationen har nämligen varit som bortblåst denna månad, men det känns som att den är på väg tillbaka - inte en dag för tidigt med tanke på att jag har legat efter länge (aldrig hänt tidigare). Jag har dock bestämt mig för att ingenting skall stoppa mig i fortsättningen, utan jag skall kämpa på som jag alltid har gjort. Man klarar allt bara man vill!







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?