Svar på kommentar
Publicerat den




Kan säga som så att jag har använt mig av en diet. Dock inte för att gå ned i vikt, utan i syfte att se vilka resultat de kan ge - fysiskt och psykiskt (har som projektarbete att prova olika dieter och jämföra dem). Det kändes givetvis bra att förlora ett par kilon och centimeter, men kan erkänna att osäkerheten gentemot utseendet fortfarande finns kvar. Dels för att allting (och då menar jag allt!) har blivit mindre - om du förstår vad jag menar (o)(o). Fruktansvärt frustrerande.

Efter en närmare granskning av dina bilder/din blogg måste jag poängtera att du är fin som du är och att du absolut inte behöver gå ned i vikt. Tycker att du skall vara nöjd med dig själv, för det hade jag varit om jag vore i dina skor.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?