You are suppose to be a grown up!
Publicerat den

Vad skall man behöva göra för att man skall få tillbaka saker som man har lånat ut? Dum som jag var lånade ut mina favorithörlurar (som jag brukar använda till min mp3) till en särskild person när vi fortfarande var vänner och h*n sade att h*n skulle posta dem för två veckor sedan av den anledning att h*n glömde att räcka över dem när det var bestämt att h*n skulle göra det. Tror Ni att de har ramlat ned i brevinkastet? Nej! Har påmint denne både på Facebook och mobilen, men utan resultat. H*n skall föreställa att vara vuxen. H*n borde förstå att man lämnar tillbaka saker!

Hade det inte varit för att hörlurarna har finansierats av en del av skadeståndet så hade jag inte brytt mig, men h*n skall inte få ta del av det eftersom det var jag som var med om det samt att det var mina pengar! Planerar h*n att inte lämna tillbaka dem får h*n fanemig betala för dem!






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?