The results
Publicerat den

Kommer Ni ihåg att jag har som projektarbete att prova olika dieter? Den sista avslutades i söndags, vilket innebar att det var vägning samt mätning tidigare i veckan. Kan säga som så att gi-metoden inte gav något önskat resultat för den som vill gå ned i vikt - det är givetvis olika från person till person! Jag gick nämligen upp ett och ett halvt kilo samt ökade sex centimeter (fördelat över midja, höft, stuss och lår) på fem veckor. Kan hända att kroppen drog åt sig all näring den fick eftersom den förlorade så mycket under lchf. Det gjorde dock ingenting av den anledningen att jag var underviktig när jag påbörjade dieten, men räknas som normalviktig nu när den är över.

När projektet startade hade jag följande mått:

Midja 65,5 cm
Höft 85 cm
Stuss 98 cm
Vänster lår 58 cm
Höger lår
58 cm
Vikt 56,5 kg


Mått efter att ha avslutat lchf:

Midja 60 cm
Höft 81 cm
Stuss
94 cm
Vänster lår 53 cm
Höger lår 53 cm
Vikt 51 kg


Mått efter att ha avslutat gi-metoden - det slutgiltiga resultatet:

Midja 63 cm
Höft 82 cm
Stuss 92 cm
Vänster lår 54,5
Höger lår
53,5
Vikt 53,5 kg



Total minskning i kilo: 3
Total minskning i centimeter: 19,5



Anna-Maria

Lägg gärna upp bilder så man får se resultatet..



URL: http://itsnotalifeitsadream.blogg.se/


Carro

Jag tror jag ska prova LCHF efter nyår eller när jag har slutat amma helt.

Tänkte höra om du har nå tips på hur man ska klara av de?

Och tips på maträtter? :)



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?