Behind the schedule
Publicerat den

De närmsta veckorna kan komma att bli väldigt energikrävande av den anledningen att det är väldigt körigt i skolan. Det är nämligen så att jag har halkat efter så att det skriker om det - mycket tack vare att min lärare i marknadsföring inte utdelat tillräckligt med information inför uppgifterna (läser tre stycken distanskurser varav han är ansvarig för två). Skall dock inte klaga eftersom det kunde ha varit värre. Uppgifterna går lyckligtvis hand i hand, vilket innebär att alla blir klara bara jag kommer igång med den största. Jag kommer därför att arbeta arslet av mig under resursdagarna - nästa onsdag till fredag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?