Veckans låt
Publicerat den


Veckans låt v.19: Eldar & Nigar - Running scared


Eftersom jag inte hade någonting bättre för mig under gårdagen fastnade jag framför Eurovision song contest och tro det eller ej, men segertippade (enligt mig) var Sverige, Slovenien eller Azerbaijan. Häftigt att man för ovanlighetens skull hade rätt. Personligen tycker jag att låten var bra, men jag anser att en låt med mer sväng i hade passat bättre som vinnare. T.ex. Georgien eller Sverige. Jag tycker dock att Ukraina skulle ha vunnit.

De låtar som enligt mig var bra från årets eurovision var Sverige, Slovenien, Ukraina, Georgien och United Kingdom. Roligt att återse Blue på scenen. Många år sedan man hörde dem nu.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?